Popularyzujemy sprzedaż bezpośrednią
i podejmujemy działania na rzecz jej rozwoju!

Bliżej klienta!

Budujemy relacje!

1 - 10 z 16 znalezionych

  1 2  

Porady dotyczące tego, jak działać w środowisku zmiennej sprzedaży i rekrutacji

Sprzedawcy bezpośredni z całego świata muszą zmierzyć się z najbardziej dynamiczną zmianą sprzedaży i warunkami rekrutacji w przeciągu ostatnich stu lat. Dowody tego widzimy wszędzie.

więcej

Dwa aspekty transformacji cyfrowej

Jeszcze do niedawna często można było usłyszeć , że e-commerce zdominuje model sprzedaży bezpośredniej. Ludzie będą robić zakupy w otoczeniu, w którym jest im wygodnie, przy pomocy klawiatury i myszki, kiedykolwiek i gdziekolwiek zechcą.

więcej

Czy wszyscy zarabiają sześciocyfrowe kwoty?

“Wiem, że mój sąsiad próbował czegoś takiego. Nigdy nie spotkałem osoby, która zarabia w ten sposób więcej niż 1000 złotych miesięcznie. Jeśli ten sposób jest taki idealny, dlaczego ludzie nie zbijają w ten sposób fortuny?” To pytanie większość sprzedawców bezpośrednich słyszała nie raz.

więcej

Profesjonalizm jest trendy! Mary Kay nagrodzona przez redakcję magazynu „Joy”.

W 1963 roku, zakładając „firmę idealną” dla kobiety, Mary Kay oparła działanie takiej firmy na kilku etycznych zasadach. Dziś, po niemal 50 latach, te zasady nadal są żywe, a ich stosowanie w kontakcie z klientem może przynieść ogromne korzyści.

więcej

Kobieta za sterem

Wszyscy pracujący w sektorze sprzedaży bezpośredniej wiedzą, że naszym biznesem kierują kobiety. Fakty wynikające z ostatnich badań WFDSA / SELDIA pokazują, że 87% sprzedawców bezpośrednich pochodzi z Wenus. Jest to charakterystyczne dla naszego sektora i wszyscy biznesmani i oczywiście bizneswomen, którzy to rozumieją, zwiększają swoje szanse na sukces.

więcej

Katalogi produktowe: czy powinniśmy zmieniać ich częstotliwość?

Katalog produktów to w sprzedaży bezpośredniej ważne narzędzie zarówno sprzedażowe, jak i marketingowe. Jako takie spełnia szereg funkcji jednocześnie.

więcej

Gdy nie wiesz czy dobrze postępujesz…. Wszystko, co o etyce wiedzieć powinieneś

Rozmawiając w swoim środowisku o etycznych aspektach sprzedaży bezpośredniej, najczęściej mamy na myśli zasługujące na krytykę działania firm dalekich od przestrzegania czy to standardów zalecanych przez PSSB, czy tych zapisanych w obowiązujących regulacjach prawa konsumenckiego. W dużej mierze słusznie, ponieważ zachowania nieetyczne osób współpracujących z takimi firmami skutecznie utrudniają budowanie lepszego wizerunku branży. Ale czy my sami jesteśmy bez winy?

więcej

Seldia wzmacnia więzy z kluczowymi Interesariuszami Unii Europejskiej

8 maja 2012 roku, Seldia we współpracy z EuroCommerce zorganizowała w Parlamencie Europejskim debatę dotyczącą propozycji Unii Europejskiej na temat „Alternatywnego i Internetowego Rozstrzygania Sporów”.

więcej

Jak nie dostać czerwonej kartki od klientów?

Kilka lat temu negocjowałem zakup mieszkania w znanej firmie developerskiej. Chciałem obniżenia ceny o 100 zł na metrze kwadratowym. Sprzedawca zrobił zatroskaną minę i orzekł: muszę w tej sprawie zadzwonić do menedżera z naszej spółki-matki, Johna z Chicago. Wziął telefon i z poważną miną wyszedł do drugiego pokoju. Po dłuższej chwili wrócił i powiedział: „Musiałem chwilę poczekać, bo John był na zebraniu zarządu. Powiedział mi, że zgadza się tylko na 50 zł.”

więcej

Co nazywamy lojalnością klienta wobec danej marki czy usługi?

Według jednej z najbardziej znanych definicji handlowych lojalność jest to stosunek częstotliwości wybierania przez klienta danej marki wobec ogółu zakupów bądź usług, z których korzysta on w danej kategorii. Lojalność oparta jest na osobistej więzi konsumenta z konkretną marką, wiąże się z pozytywnym nastawieniem do marki i uznaniem jej ‘wyższości’ nad innymi.

więcej

1 - 10 z 16 znalezionych

  1 2