Kosmetyki w sprzedaży bezpośredniej niezmiennie wiodą prym 2016-09-22

W systemie sprzedaży bezpośredniej najczęściej kupowane są kosmetyki, chemia gospodarcza i środki czystości, a także sprzęt gospodarstwa domowego i usługi telekomunikacyjne - wynika z badania, przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) w czerwcu br. Najpopularniejszymi firmami, kojarzonymi przez respondentów ze sprzedażą bezpośrednią są: Avon, Oriflame i Amway.

więcej

Klient ma Internet, ale chce też konsultanta 2016-08-17

Mimo rozwoju e-commerce i nowoczesnych technologii mobilnych w sektorze sprzedaży bezpośredniej dla klientów nadal istotny jest bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, możliwość spokojnego zapoznania się z ofertą katalogową i uzyskanie fachowej porady na temat oferowanych produktów – tak wynika z badania przeprowadzonego przez Instytut Badań Rynkowych i Społecznych (IBRiS) w maju i czerwcu br. na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB).

więcej

Konsument potrójnie chroniony w sprzedaży bezpośredniej 2016-07-19

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS w maju i czerwcu 2016 r. na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) głównym czynnikiem powstrzymujących potencjalnych klientów przed korzystaniem z systemu sprzedaży bezpośredniej jest obawa, że w przypadku zmiany decyzji zakupowej lub wady produktu klient może mieć problem z reklamacją lub zwrotem zakupionego produktu. Taki pogląd wyraziło ponad 30% respondentów. Czy takie obawy są rzeczywiście uzasadnione?

więcej

Sprzedaż bezpośrednia. W Europie także wzrosty 2016-06-27

Sprzedaż sektora sprzedaży bezpośredniej w całej Europie w 2015 roku wyniosła 32 miliardy euro i była o 4,4% wyższa niż w 2014 roku. W krajach Unii wartość obrotów przekroczyła 28 miliardów euro. W Polsce sektor odnotował porównywalny czteroprocentowy wzrost w tym samym okresie. Na całym kontynencie europejskim jest 14 milionów 550 tys. sprzedawców bezpośrednich. Tendencja wzrostowa sektora utrzymuje się już szósty rok z rzędu. Polska jest niezmiennie piątym największym rynkiem w krajach Unii. Dane zostały zebrane we współpracy Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej SELDIA i Światowej Federacji Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej (WFDSA)

więcej
zobacz wszystkie

Popularyzujemy sprzedaż bezpośrednią
i podejmujemy działania na rzecz jej rozwoju!

Bliżej klienta!

Budujemy relacje!

Członkowie PSSB:

zobacz wszystkich członków

PSSB jest członkiem:

www.seldia.eu
www.konfederacjalewiatan.pl
www.wfdsa.org