Amerykańskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (US DSA) rozpoczyna wydawanie Direct Selling Journal (DSJ)

03.02.2021

Amerykańskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej (US DSA) z siedzibą w Waszyngtonie, będące organizacją handlową firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią, ogłosiło, że rozpoczyna wydawanie nowej publikacji branżowej – Direct Selling Journal (DSJ). Czasopismo będzie stanowiło forum do dyskusji na temat obszarów krytycznych dla sprzedaży bezpośredniej, a także będzie zawierało, m.in. komentarze liderów branży. Direct Selling Journal posłuży również do poprowadzenia narracji na temat możliwości biznesowych w zakresie sprzedaży bezpośredniej, podkreślając osiągnięcia firm członkowskich i ich wpływ na społeczności lokalne oraz gospodarkę krajową i światową.

Więcej informacji na ten temat:

https://www.dsa.org/events/news/individual-press-release/dsa-launches-direct-selling-journal

Premierowy numer możecie przeczytać klikając w poniższy link:

https://www.dsa.org/direct-selling-journal/latest-issue

Należymy do