Nowa firma dołącza do PSSB

01.03.2019

Podczas Walnego Zebrania Członków PSSB, które odbyło się 28 lutego br. w Warszawie, na kandydata na członka Stowarzyszenia przyjęto polską firmę Organic Life. Oferta produktowa firmy to przede wszystkim kosmetyki naturalne ze składnikami roślinnymi.

Na tym samym spotkaniu dwie dotychczasowe firmy kandydackie – Kyäni i PM International – zostały przyjęte w poczet członków wspierających.

Tym samym liczba przedsiębiorstw skupionych w Polskim Stowarzyszeniu Sprzedaży Bezpośredniej wzrosła do 32 (23 członków wspierających, trzy firmy kandydujące i sześć firm – członków pozabranżowych).

Podczas Walnego Zebrania jego uczestnicy pozytywnie ocenili pierwsze działania w ramach ogólnokrajowej kampanii „Poznaj swojego kontrahenta”, która wystartowała 31 stycznia br. Kampania, prowadzona wspólnie przez PSSB i Federację Konsumentów pod patronatem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, adresowana jest do instytucji wynajmujących pomieszczenia na pokazy komercyjne i ma na celu ochronę konsumentów, zwłaszcza ludzi starszych, przed nieuczciwymi praktykami stosowanymi na tych pokazach przez nierzetelne firmy sprzedaży bezpośredniej.

W pierwszym etapie kampanią objęte są głównie hotele i restauracje, które często bywają miejscem pokazów. W kolejnym etapie, który zaplanowany jest na jesień tego roku, kampania będzie adresowana m.in. do sanatoriów, pensjonatów i szpitali, domów opieki społecznej, parafii i domów kultury.

Należymy do