Władze stowarzyszenia

Zgodnie z paragrafem 18 ust. 1 Statutu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) władzami stowarzyszenia są:

  • Walne Zebranie Członków
  • Komisja Rewizyjna
  • Zarząd

Skład Zarządu na lata 2019 – 2020
(wybrany przez Walne Zebranie Członków w 2018 r.)

Konrad Szałkiewicz

Przewodniczący Zarządu PSSB (Herbalife Nutrition)

Menedżer, lider, praktyk biznesowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach zarządzania, sprzedaży, komunikacji i rozwoju osobistego.
Od 2011 roku jako Dyrektor Generalny z powodzeniem odpowiada za umacnianie pozycji Herbalife Nutrition w Polsce oraz w Czechach i na Słowacji, podwajając w tym czasie wyniki sprzedaży.

W latach 2008-2011 piastował stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Oriflame Polska, gdzie osiągnął znaczący wzrost sprzedaży oraz rekordową liczbę współpracujących z firmą Konsultantek. Wcześniej, piastował różne stanowiska w Dziale Sprzedaży Avon Cosmetics, odpowiadając m.in. za zmianę modelu organizacyjnego i prowizyjnego struktur sprzedaży. Przed rozwojem kariery w branży Sprzedaży Bezpośredniej, pierwsze kroki stawiał w Masterfoods/Mars Polska, gdzie przez kolejne 8 lat zdobył doświadczenie w obszarach sprzedaży, zarządzania i szkoleń.

Jako Przewodniczący Zarządu PSSB aktywnie wspiera rozwój branży i jej standardów, jakie powinny spełniać firmy funkcjonujące na polskim rynku. Szczególny nacisk kładzie na dalsze wzmocnienie pozytywnego, nowoczesnego i bezpiecznego wizerunku Sprzedaży Bezpośredniej w Polsce jako sposobu na życie niemal miliona Polaków, jednocześnie przeciwdziałając nieetycznym praktykom niezrzeszonych w stowarzyszeniu firm, które ten wizerunek psują.

Marcin Kłódkiewicz Zastępca Przewodniczącego Zarządu (Amway)

Rzecznik prasowy oraz Marketing & PR Manager na rynkach Amway w Polsce, Łotwie, Litwie i Estonii. Z firmą związany od 6 lat.

Odpowiada za marketing oraz komunikację korporacyjną i produktową w Polsce i krajach bałtyckich. Jako członek zarządów Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej w Estonii, Litwie i Łotwie aktywnie uczestniczy w pracach Stowarzyszeń, działa na rzecz promocji etyki i budowania długofalowych relacji w biznesie.

Ewa Kudlińska-Pyrz

Członek Zarządu PSSB (Mary Kay)

Od początku powstania Mary Kay Cosmetics Poland, Dyrektor Generalny spółki. W 2003 roku wprowadziła firmę do Polski i zbudowała całą jej strukturę na rynku. Od 2004 roku kieruje także operacjami Mary Kay na Litwie, Łotwie i w Estonii. Przewodnicząca zarzadu PSSB w latach 2012-2018 (3 kadencje). 

Absolwentka Politechniki Warszawskiej, przez całe życie zawodowe związana z prestiżowymi markami kosmetycznymi.

Barbara Goździkowska

Członek Zarządu (Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o.)

Dyrektor Generalny Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o. od kwietnia 2015 r. Z firmą Avon związana od 20 lat. Zajmowała stanowiska regionalne i globalne w obszarze marketingu: Wiceprezes CEE ds. Marketingu, Wiceprezes EMEA ds. Marketingu, Wiceprezes Globalnej Sprzedaży.

Doświadczenie menedżerskie zdobywała w obszarach: sprzedaż bezpośrednia, sektor FMCG, zarządzanie strategiczne, rozwój marketingu na rzecz konsumentów i rynku. Jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej oraz London Business School wydział zarządzania.

Beata Pawłowska

Członek Zarządu PSSB (Oriflame)

Dyrektor Zarządzający Oriflame Poland. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie menedżerskie. Doświadczenie zdobyła zajmując kierownicze i zarządcze stanowiska w korporacjach i prywatnych przedsiębiorstwach takich jak: Procter&Gamble, International Paper, The Coca-Cola Company, Hoop S.A., czy Royal Unibrew Polska.

W Selena FM S.A., firmie będącej światowym producentem i dystrybutorem chemii budowalnej była odpowiedzialna za 30 rynków w 8 regionach. Jej kreatywność i głębokie zrozumienie potrzeb rynku zaowocowało pojawieniem się wielu marek, które tworzyła i rozwijała, obecnie należących do rynkowej czołówki, w tym: produkty higieniczne Velvet, Kropla Beskidu, piwo Łomża czy Hoop Cola. Jej doświadczenie w branży FMCG uzupełniają zarządcze stanowiska poza branżą dóbr szybko zbywalnych, m.in. w branży mediowej – w MTV Network, gdzie zajmowała stanowisko Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego oraz branży usługowej – w Walter Services, gdzie pełniła obowiązki Prezesa Zarządu. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Należy również do Vital Voices, PWNet, BCC, Polskiej Rady Biznesu, Loży Kobiet pod patronatem PwC, Polsko Szwedzkiej Izby Gospodarczej, Polsko Skandynawskiej Izby Gospodarczej oraz klubów biznesowych Znane Ekspertki i CEO Round Table.

Janusz Potoczny

Członek Zarządu PSSB (Vorwerk)

Z koncernem Vorwerk związany od ponad 20 lat. Zajmował się marketingiem oraz był odpowiedzialny za IT w Vorwerk Polska. Oprócz pracy na rodzimym rynku, współpracował także jako Team Leader w Austrii.

Aktualnie w strukturze Vorwerk pełni funkcję Customer Care Managera, mocno zaangażowany w rozwój customer experiance. Manager z wieloletnim doświadczeniem, znający rynek sprzedaży bezpośredniej.

Mirosław Luboń

Dyrektor Generalny Stowarzyszenia

Mirosław Luboń przez wiele lat pracował jako dziennikarz radiowy a następnie w Pierwszym Polskim Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych Pioneer – najpierw jako dyrektor ds. public relations, a następnie jako dyrektor zarządzający ds. marketingu.

Jest wiceprzewodniczącym Zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (SELDIA) w Brukseli.

Należymy do