Władze stowarzyszenia

Zgodnie z paragrafem 18 ust. 1 Statutu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) władzami stowarzyszenia są:

  • Walne Zebranie Członków
  • Komisja Rewizyjna
  • Zarząd

Skład Zarządu na lata 2019 – 2020
(wybrany przez Walne Zebranie Członków w 2018 r.)

Konrad Szałkiewicz

Przewodniczący Zarządu PSSB (Herbalife Nutrition)

Menedżer, lider, praktyk biznesowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach zarządzania, sprzedaży, komunikacji i rozwoju osobistego.
Od 2011 roku jako Dyrektor Generalny z powodzeniem odpowiada za umacnianie pozycji Herbalife Nutrition w Polsce oraz w Czechach i na Słowacji, podwajając w tym czasie wyniki sprzedaży.

W latach 2008-2011 piastował stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Oriflame Polska, gdzie osiągnął znaczący wzrost sprzedaży oraz rekordową liczbę współpracujących z firmą Konsultantek. Wcześniej, piastował różne stanowiska w Dziale Sprzedaży Avon Cosmetics, odpowiadając m.in. za zmianę modelu organizacyjnego i prowizyjnego struktur sprzedaży. Przed rozwojem kariery w branży Sprzedaży Bezpośredniej, pierwsze kroki stawiał w Masterfoods/Mars Polska, gdzie przez kolejne 8 lat zdobył doświadczenie w obszarach sprzedaży, zarządzania i szkoleń.

Jako Przewodniczący Zarządu PSSB aktywnie wspiera rozwój branży i jej standardów, jakie powinny spełniać firmy funkcjonujące na polskim rynku. Szczególny nacisk kładzie na dalsze wzmocnienie pozytywnego, nowoczesnego i bezpiecznego wizerunku Sprzedaży Bezpośredniej w Polsce jako sposobu na życie niemal miliona Polaków, jednocześnie przeciwdziałając nieetycznym praktykom niezrzeszonych w stowarzyszeniu firm, które ten wizerunek psują.

Marcin Kłódkiewicz Zastępca Przewodniczącego Zarządu (Amway)

Rzecznik prasowy oraz Marketing & PR Manager na rynkach Amway w Polsce, Łotwie, Litwie i Estonii. Z firmą związany od 6 lat.

Odpowiada za marketing oraz komunikację korporacyjną i produktową w Polsce i krajach bałtyckich. Jako członek zarządów Stowarzyszeń Sprzedaży Bezpośredniej w Estonii, Litwie i Łotwie aktywnie uczestniczy w pracach Stowarzyszeń, działa na rzecz promocji etyki i budowania długofalowych relacji w biznesie.

Ewa Kudlińska-Pyrz

Członek Zarządu PSSB (Mary Kay)

Od początku powstania Mary Kay Cosmetics Poland, Dyrektor Generalny spółki. W 2003 roku wprowadziła firmę do Polski i zbudowała całą jej strukturę na rynku. Od 2004 roku kieruje także operacjami Mary Kay na Litwie, Łotwie i w Estonii. Przewodnicząca zarzadu PSSB w latach 2012-2018 (3 kadencje). 

Absolwentka Politechniki Warszawskiej, przez całe życie zawodowe związana z prestiżowymi markami kosmetycznymi.

Beata Pawłowska

Członek Zarządu PSSB (Oriflame)

Dyrektor Zarządzający Oriflame Poland. Posiada ponad 25 letnie doświadczenie menedżerskie. Doświadczenie zdobyła zajmując kierownicze i zarządcze stanowiska w korporacjach i prywatnych przedsiębiorstwach takich jak: Procter&Gamble, International Paper, The Coca-Cola Company, Hoop S.A., czy Royal Unibrew Polska.

W Selena FM S.A., firmie będącej światowym producentem i dystrybutorem chemii budowalnej była odpowiedzialna za 30 rynków w 8 regionach. Jej kreatywność i głębokie zrozumienie potrzeb rynku zaowocowało pojawieniem się wielu marek, które tworzyła i rozwijała, obecnie należących do rynkowej czołówki, w tym: produkty higieniczne Velvet, Kropla Beskidu, piwo Łomża czy Hoop Cola. Jej doświadczenie w branży FMCG uzupełniają zarządcze stanowiska poza branżą dóbr szybko zbywalnych, m.in. w branży mediowej – w MTV Network, gdzie zajmowała stanowisko Członka Zarządu i Dyrektora Zarządzającego oraz branży usługowej – w Walter Services, gdzie pełniła obowiązki Prezesa Zarządu. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Należy również do Vital Voices, PWNet, BCC, Polskiej Rady Biznesu, Loży Kobiet pod patronatem PwC, Polsko Szwedzkiej Izby Gospodarczej, Polsko Skandynawskiej Izby Gospodarczej oraz klubów biznesowych Znane Ekspertki i CEO Round Table.

Janusz Potoczny

Członek Zarządu PSSB (Vorwerk)

Z koncernem Vorwerk związany od ponad 20 lat. Zajmował się marketingiem oraz był odpowiedzialny za IT w Vorwerk Polska. Oprócz pracy na rodzimym rynku, współpracował także jako Team Leader w Austrii.

Aktualnie w strukturze Vorwerk pełni funkcję Customer Care Managera, mocno zaangażowany w rozwój customer experiance. Manager z wieloletnim doświadczeniem, znający rynek sprzedaży bezpośredniej.

Mirosław Luboń

Dyrektor Generalny Stowarzyszenia

Mirosław Luboń przez wiele lat pracował jako dziennikarz radiowy a następnie w Pierwszym Polskim Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych Pioneer – najpierw jako dyrektor ds. public relations, a następnie jako dyrektor zarządzający ds. marketingu.

Jest wiceprzewodniczącym Zarządu Europejskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (SELDIA) w Brukseli.

Należymy do