Organy stowarzyszenia

"

Misja Stowarzyszenia

Organy Stowarzyszenia

Firmy członkowskie

Statut PSSB

Kodeks PSSB

Znak graficzny

Organy stowarzyszenia

 

Zgodnie z paragrafem 18 ust. 1

Statutu Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) władzami stowarzyszenia są:

 

 

  • Walne Zebranie Członków
  • Komisja Rewizyjna
  • Zarząd

 

Tomasz Muras

Tomasz Muras

Przewodniczący Zarządu PSSB (PM Internationale)

Konrad Szałkiewicz

Konrad Szałkiewicz

Zastępca Przewodniczącego Zarządu PSSB (Herbalife Nutrition)

Menedżer, lider, praktyk biznesowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach zarządzania, sprzedaży, komunikacji i rozwoju osobistego.

Czytaj więcej

Menedżer, lider, praktyk biznesowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w obszarach zarządzania, sprzedaży, komunikacji i rozwoju osobistego.
Od 2011 roku jako Dyrektor Generalny z powodzeniem odpowiada za umacnianie pozycji Herbalife Nutrition w Polsce oraz w Czechach i na Słowacji, podwajając w tym czasie wyniki sprzedaży.

W latach 2008-2011 piastował stanowisko Dyrektora Sprzedaży w Oriflame Polska, gdzie osiągnął znaczący wzrost sprzedaży oraz rekordową liczbę współpracujących z firmą Konsultantek. Wcześniej, piastował różne stanowiska w Dziale Sprzedaży Avon Cosmetics, odpowiadając m.in. za zmianę modelu organizacyjnego i prowizyjnego struktur sprzedaży. Przed rozwojem kariery w branży Sprzedaży Bezpośredniej, pierwsze kroki stawiał w Masterfoods/Mars Polska, gdzie przez kolejne 8 lat zdobył doświadczenie w obszarach sprzedaży, zarządzania i szkoleń.
Agnieszka Isa

Agnieszka Isa

Członek Zarządu PSSB (Avon)

Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska. Ma ponad 23-letnie doświadczenie zawodowe, a od 19 lat związana jest z Avon. Swoją karierę rozpoczęła w polskim oddziale. Pracowała na różnych stanowiskach…

Czytaj więcej

Dyrektor Generalna AVON Cosmetics Polska. Ma ponad 23-letnie doświadczenie zawodowe, a od 19 lat związana jest z Avon. Swoją karierę rozpoczęła w polskim oddziale. Pracowała na różnych stanowiskach w marketingu, zdobywając doświadczenie zarówno zakresie rozwoju sprzedaży jak i budowania wartości marki. Od 2009 roku podróżowała po całym świecie, budując kompetencje na poziomie międzynarodowym.

 

Zajmowała kilka kluczowych stanowisk kierowniczych, w tym Dyrektora Marketingu w Johannesburgu w RPA, Dyrektora Wykonawczego ds. Marketingu na rynki Europy Zachodniej (z siedzibą w Madrycie w Hiszpanii) oraz Dyrektora Wykonawczego ds. Marketingu w Stambule na Turcję, Afrykę Północną i Bliski Wschód. Ostatnio pracowała w regionie Azji i Pacyfiku, gdzie zasiadała w Zarządach Avon w Szanghaju w Chinach oraz w Manili na Filipinach. Była odpowiedzialna za zwiększanie udziałów w rynku, budowanie od podstaw nowych zespołów i procesów w klastrze, kierowanie działami marketingu i cyfryzacji, a także modernizację portfolia produktów i propozycji wartości dla klientów.
Ewa Kudlińska-Pyrz

Ewa Kudlińska-Pyrz

Członek Zarządu PSSB (Mary Kay)

Od początku powstania Mary Kay Cosmetics Poland, Dyrektor Generalny spółki. W 2003 roku wprowadziła firmę do Polski i zbudowała całą..

Czytaj więcej

Od początku powstania Mary Kay Cosmetics Poland, Dyrektor Generalny spółki. W 2003 roku wprowadziła firmę do Polski i zbudowała całą jej strukturę na rynku. Od 2004 roku kieruje także operacjami Mary Kay na Litwie, Łotwie i w Estonii. Przewodnicząca zarzadu PSSB w latach 2012-2018 (3 kadencje).

Absolwentka Politechniki Warszawskiej, przez całe życie zawodowe związana z prestiżowymi markami kosmetycznymi.
Wojciech Ćmikiewicz

Wojciech Ćmikiewicz

Członek Zarządu PSSB (Vorwerk Polska)

Janusz Potoczny

Janusz Potoczny

Dyrektor Generalny Stowarzyszenia

Janusz mieszka i pracuje w Polsce, ma żonę, jest ojcem i właścicielem yorkshire terriera. Ukończył Politechnikę Poznańską na kierunku Informatyka…

Czytaj więcej

Janusz mieszka i pracuje w Polsce, ma żonę, jest ojcem i właścicielem yorkshire terriera. Ukończył Politechnikę Poznańską na kierunku Informatyka, studia podyplomowe na kierunku Controlling w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, gdzie uzupełnił swoją wiedzę w obszarze procesów zachodzących w przedsiębiorstwach, jak również w ekonomicznym otoczeniu podmiotów gospodarczych. Ukończył również Franklin University (Columbus, Ohio, USA) z bazującym na pracy zespołowej tytułem Master of Business Administration. Z branżą sprzedaży bezpośredniej związał się od początku swojej kariery zawodowej. Zdobywał doświadczenie w Marketingu, IT, a w ostatnim czasie, skoncentrował się na Obsłudze Klienta i Przedstawiciela Handlowego. Był kierownikiem wielu projektów związanych z rozwojem firmy sprzedaży bezpośredniej. Jest wieloletnim członkiem Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) oraz zasiadał w Zarządzie PSSB. Wspiera ideę zrównoważonego rozwoju i dążenia do poprawy zdrowia i jakości życia ludzi.