Śniadanie prasowe PSSB

11.04.2018

Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej spotkało się z dziennikarzami ekonomicznymi na śniadaniu prasowym, aby porozmawiać o danych liczbowych dotyczących branży, podsumowując tym samym 2017 rok. Spotkanie odbyło się 10 kwietnia 2018 r. w restauracji Smaki Warszawy.

„W sprzedaży bezpośredniej kluczowe jest rozpoznanie potrzeb klienta. W dzisiejszych czasach coraz trudniej nie tylko o dobrą obsługę w procesie sprzedażowym, ale i o zbudowanie trwałej relacji z konsumentem” – powiedziała rozpoczynając spotkanie Ewa Kudlińska-Pyrz, Przewodnicząca Zarządu PSSB, Dyrektor Generalna Mary Kay Polska.

Na śniadaniu prasowym zaprezentowano wyniki dotyczące wielkości sprzedaży sektora sprzedaży bezpośredniej z 2017 roku. Porównywano je do danych z poprzednich lat. Podsumowanie pokazuje także kategorie najczęściej sprzedawanych produktów, liczbę osób współpracujących z firmami sprzedaży bezpośredniej, a także profil sprzedawców. Szczegółowe wyniki można poznać klikając w link.

Mirosław Luboń, Dyrektor Generalny PSSB zauważył, że „branża sprzedaży bezpośredniej z roku na rok odnotowuje stabilny wzrost. Szukamy nowych kanałów dotarcia. Jest to konieczne ze względu na czasy, w których żyjemy. Obok tradycyjnych form komunikacji, stawiamy na rozwój  mediów społecznościowych, ponieważ właśnie tam są nasi klienci.”

Należymy do