
Wyniki branży sprzedaży bezpośredniej za 2020 rok
Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej na podstawie danych otrzymanych od firm członkowskich podsumowało wyniki branży sprzedaży bezpośredniej w Polsce za miniony rok 2020. Wynika z nich,…
Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej na podstawie danych otrzymanych od firm członkowskich podsumowało wyniki branży sprzedaży bezpośredniej w Polsce za miniony rok 2020. Wynika z nich,…
Branża sprzedaży bezpośredniej może zaliczyć rok 2016 do udanych. Szacunkowa sprzedaż na świecie w tym sektorze wynosiła 182,6 miliardów dolarów. W stosunku do 2015 roku…
Mimo rozwoju e-commerce i nowoczesnych technologii mobilnych w sektorze sprzedaży bezpośredniej dla klientów nadal istotny jest bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, możliwość spokojnego zapoznania…
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS w maju i czerwcu 2016 r. na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej (PSSB) głównym czynnikiem powstrzymujących potencjalnych klientów przed korzystaniem…
Sprzedaż sektora sprzedaży bezpośredniej w całej Europie w 2015 roku wyniosła 32 miliardy euro i była o 4,4% wyższa niż w 2014 roku. W krajach Unii…
Sektor sprzedaży bezpośredniej to coraz dynamiczniej rozwijająca się branża, z którą współpracują głównie ludzie młodzi i w średnim wieku, zwłaszcza kobiety. Wraz z rozwojem e-commerce…
Wraz z rozwojem nowoczesnych technik sprzedaży i rozwojem wielokanałowości, zmienia się także branża sprzedaży bezpośredniej. W 2015 roku niemal trzy czwarte wszystkich transakcji…
W 2015 roku sprzedaż całego sektora sprzedaży bezpośredniej wyniosła 3 mld 1 mln PLN, co stanowi czteroprocentowy wzrost w stosunku do roku 2014.…
Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IBRiS na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej praca w sprzedaży bezpośredniej może być satysfakcjonująca i przynosić korzyści nie tylko finansowe.…