Europejskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej SELDIA ogłosiło laureatów dorocznej nagrody ASTRA przyznawanej dla najlepszych krajowych stowarzyszeń sprzedaży bezpośredniej. Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej otrzymało w tym roku nagrodę ASTRA aż w dwóch kategoriach: za działalność edukacyjną (ex aequo ze stowarzyszeniem rosyjskim) i za rozwijanie usług na rzecz firm członkowskich (ex aequo ze stowarzyszeniem włoskim).
W obu przypadkach SELDIA wzięła pod uwagę rozpoczęty pod koniec ubiegłego roku projekt pod nazwą „Akademia PSSB”, którego celem jest regularne organizowanie webinariów on-line adresowanych do osób współpracujących z firmami członkowskimi Stowarzyszenia. Tematyka tych spotkań, prowadzonych przez znanych ekspertów i praktyków branży, jest proponowana przez samych zainteresowanych i obejmuje zarówno aktualne problemy rynkowe, doskonalenie zawodowe, jak i sprawy związane z rozwojem tzw. umiejętności miękkich.
Najlepszym przykładem działalności Akademii jest trwający od maja tego roku dwunastomiesięczny kurs szkoleniowy zatytułowany „Jak zbudować solidny biznes on line”, w którym do tej pory uczestniczyło już ponad osiem tysięcy konsultantek, przedstawicieli handlowych i partnerów biznesowych z różnych firm członkowskich PSSB.
Warto dodać, że polskie Stowarzyszenie zostało laureatem nagród ASTRA już po raz trzeci w historii SELDII: pierwszy raz w roku 2011, i po raz drugi za rok 2018.
Europejskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej SELDIA zrzesza obecnie 27 krajowych stowarzyszeń z całej Europy. Przedstawiciel PSSB od lat zasiada w Zarządzie tej organizacji, od kilku kadencji na stanowisku Wiceprzewodniczacego.